Pozáruční technická podpora
TeamOnline Software Maintenance



1. Proč koupit Software Maintenance?

  • Vždy nejnovější verze produktu.
  • Přímočará a pružnější distribuce novinek od výrobce k uživateli.
  • Zajištění legislativně a funkčně plynulého udržování systému.
  • Čím více modulů klient používá, tím je aktualizace software cenově výhodnější.
  • Výdaje za nové verze softwaru jsou zcela předvídatelné a naprosto přesně plánovatelné co se týče nákladů i časování.
  • Snadnější koordinování a plánování instalací mezi uživatelem a našimi pracovníky.
  • Zjednodušený systém objednávání.

2. Platnost Software Maintenance

  • Koupí produktu získává zákazník automaticky Software Maintenance na 1 rok (12 měsíců) od data registrace produktu.
  • Po uplynutí této doby je možno službu prodloužit na další 1 nebo 2 roky.

3. Co je obsahem Software Maintenance?

  • Služba zahrnuje přístup k aktuálním verzím produktu. (Instalaci smí provádět osoba proškolená minimálně A01 administrátor systému)
  • Přístup do aplikace TeamOnline HELPDESK.
  • Zvýhodněná cena servisních služeb a programátorských prací (sleva 10%).
  • Hotline (základní varianta SLA1/rozšířená varianta SLA2/přidělený konzultant SLA3).

    1. SLA1 - Řešení událostí funkčního charakteru (program nepracuje dle definovaných pravidel v nápovědě). Reakční doba zahájení řešení maximálně 48 hodin od nahlášení události přes systém Helpdesk či na telefonní číslo +420 270 005 676.

    2. SLA2 - Možnost bezplatně volat technikovi na mobilní telefon v rozsahu 120 minut měsíčně. Reakční doba zahájení řešení je maximálně 4 hodiny od nahlášení události. Cena služby je 4700,- bez DPH / měsíc k základní ceně software maintenance.

    3. SLA3 - Oproti SLA2 jsou součástí navíc pravidelné prohlídky a kontroly systému včetně návštěv v prostorách klienta. Cena a rozsah služby je stanovena na základě servisní smlouvy po dohodě s klientem.


4. Co se stane v případě, že Software Maintenance vypršelo?

  • Po vypršení platnosti Software Maintenance je možné nadále s omezením používat produkt v poslední verzi vydané před vypršením vašeho Software Maintenance.
  • Pokud není zakoupeno Software Maintenance, lze jej dokoupit a registrovat zpětně i za uplynulé roky. Software Maintenance se vždy naváže přesně 1 rok od data vypršení původního Software Maintenance.

5. Cena Software Maintenance

  • Cena Software Maintenance na 1 rok je vypočítávána z aktuální ceníkové ceny zakoupených licencí.
Chci to vidět naživo

Kontakt

Nad Cihelnou 1146/16a,
147 00, Praha 4

Tel: +420 270 005 676
Email: admin@teamonline.cz

Sledujte nás

Podporu pro zákazníky WinStrom naleznete na této stránce.