Služby

Termíny školení

zvolte školení, kterých se chcete zúčastnit *

Základní dovednosti, obsluha aplikace (Z01)
Školení pro začínající uživatele v TeamOnline. Předpokládá se zá-kladní znalost práce s počítačem. Toto školení je určeno pro nové uživatele. Jsou zde seznámeni se základy ovládání systému a jeho filozofií.
19.12.2017 - 04.07.2017 (10:00-16:00), cena: 900,- Kč / osoba **

| více o školení zde

Obsah školení:

  • typy dokladů a formulářů
  • vyhledávání v datech
  • filtrace a třídění dat
  • tisk výstupních sestav
  • exporty výstupních sestav
  • volba formátu tiskových sestav
  • exporty dat
  • přizpůsobení vzhledu formulářu v programu pro přihlášeného uživatele

TeamOnline - pokročilá cenotvorba (Z04)
Pro prodejce je určeno školení kde se seznámí s možnostmi cenotvorby v TeamOnline.
12.12.2017 (13:00-16:00), cena: 450,- Kč / osoba **

| více o školení zde

Obsah školení:

  • tvorba cenových listů
  • sezónní ceníky
  • přepočty ceníků a jejich platnosti
  • skupiny zboží
  • skupiny firem

TeamOnline - administrátor systému (A01)
Školení určené pro Administrátory systému TeamOnline, postupy nastavení systému, seznámení s číselníky a datovým modelem aplikace. Předpokládá se pokročilejší znalost práce s počítačem a operačními systémy.
05.12.2017 - 06.12.2017 (09:00-15:00), cena: 3490,- Kč / osoba **

| více o školení zde

Obsah školení:

  • postup instalace serverové části a požadavky pro provoz klientské části
  • zálohování databáze
  • kopie databáze
  • tvorba uživatelských účtů
  • nastavení přístupových práv
  • definice firemní hierarchie
  • definice datových zdrojů pro nástěnku
  • přidání uživatelských dotazů
  • uložené filtry
  • nastavení služby TeamReporter
  • úprava a připojení tiskového výstupu do aplikace
  • nastavení synchronizace s Google Apps
  • žurnál

TeamOnline - skladové hospodářství (Z03)
Školení určené pro pracovníky skladu.
28.11.2017 (10:00), cena: 900,- Kč / osoba **

| více o školení zde

Obsah školení:

  • Katalog produktů a služeb
  • Výrobní čísla
  • Oddělení zboží a služeb (jako v e-shopu)
  • Oceňování zásob metodou FIFO, vážený průměr
  • Hlídání minimálního množství na skladě
  • Čárové kódy
  • Inventury
  • Složené karty
  • Balení
  • Lokace zboží a majetku

TeamOnline - začínáme účtovat (Z02)
Na tomto školení Vás naučíme v systému TeamOnline účtovat.
21.11.2017 (10:00), cena: 900,- Kč / osoba **

| více o školení zde

Obsah školení:

  • typy dokladů
  • účetní vzory
  • párování
  • následníci a předchůdci dokladů
  • práce s doklady faktura, pokladna, bankovní výpis, interní doklad
  • účetní výstupy
  • výstupy pro státní správu
  • saldo
  • pořízení karty majetku a generování odpisů

Témata školení

Jak školíme TeamOnline

Organizujeme pravidelná školení zaměřená na jednotlivé oblasti systému TeamOnline.

Školení probíhají v provozovně naší společnosti na Praze 4. Mimo pravidelně pořádaná školení, Vám můžeme nabídnout také možnost školení individuálních která mohou probíhat i u Vás ve společnosti. Výhodou individuálního školení, je možnost získat praktické dovednosti přímo nad Vašimi daty a jeho zaměření na problematiku spojenou s oborem ve kterém podnikáte.

Pokud máte zájem o sestavení individuálního školení na míru Vaší společnosti, kontaktujte nás.

Nabídka školení

Pro efektivní využití všech vlastností systému TeamOnline ve Vaší společnosti, jsou nutní dobře proškolení uživatelé.

A04 návrh sestav (rozsah školení 1 den)

Práce s programem iReport

  • Multijazykové sestavy
  • Exporty do PDF, Word

KH2016_TeamOnline

Kontrolní hlášení k DPH

  • jak nový výkaz ovlivňuje zadání dokladů
  • zpracování výkazu
  • kontrola a odevzdání výkazu
  • speciální případy

Nejedná se o školení platné legislativy.


KH2016_Legislativní doplněk pro WinStrom 7.80

Kontrolní hlášení k DPH

  • zadávání dokladů
  • tvorba výkazu
  • kontrola a odevzdání výkazu
  • speciální případy

Nejedná se o školení platné legislativy.


L01 pokročilý uživatel (rozsah školení 1 den)

Školení určená pro zkušenější uživatele TeamOnline. Předpokládá znalost ovládání aplikace a dovednosti školení Z01.

Díky vývoji systému TeamOnline jsou v rámci maitenance pravidelně uvolňovány nové verze systému obsahující technologické a legislativní novinky. Toto je školení, na kterém Vás s těmito novinkami seznámíme.


A01 administrátor systému (rozsah školení 2 dny)

Školení určené pro Administrátory systému TeamOnline, postupy nastavení systému, seznámení s číselníky a datovým modelem aplikace. Předpokládá se pokročilejší znalost práce s počítačem a operačními systémy.

Obsah školení:

  • postup instalace serverové části a požadavky pro provoz klientské části
  • zálohování databáze
  • kopie databáze
  • tvorba uživatelských účtů
  • nastavení přístupových práv
  • definice firemní hierarchie
  • definice datových zdrojů pro nástěnku
  • přidání uživatelských dotazů
  • uložené filtry
  • nastavení služby TeamReporter
  • úprava a připojení tiskového výstupu do aplikace
  • nastavení synchronizace s Google Apps
  • žurnál

A02 implementátor systému I. (rozsah školení 5 dní)

Školení pro pracovníky, kteří budou mít na starosti přizpůsobení systému TeamOnline specifickým potřebám uživatelů.

Obsah školení:

  • seznámení s oblastmi a možnostmi přizpůsobení systému
  • návrh datového modelu a tvorba modulu v prostředí TeamOnline
  • agendy, typy a vzory dokladů
  • definice workflow (předchůdci/následovníci dokladů)
  • tvorba kopírovacích procedur
  • definice stavů workflow, milníky, vkládání before a after operací
  • tvorba a úprava účetních typů
  • tvorba pohledů
  • tvorba tiskové sestavy a její připojení do aplikace
  • konverze dat z jiného systému

A03 implementátor systému II. (rozsah školení 2 dny)
  • komunikační rozhraní a napojení na okolní aplikace
  • XML komunikace
  • použití REST API, SOAP

Z01 základní dovednosti, obsluha aplikace (rozsah školení 1 den)

Školení pro začínající uživatele v TeamOnline. Předpokládá se zá-kladní znalost práce s počítačem. Toto školení je určeno pro nové uživatele. Jsou zde seznámeni se základy ovládání systému a jeho filozofií.

Obsah školení:

  • typy dokladů a formulářů
  • vyhledávání v datech
  • filtrace a třídění dat
  • tisk výstupních sestav
  • exporty výstupních sestav
  • volba formátu tiskových sestav
  • exporty dat
  • přizpůsobení vzhledu formulářu v programu pro přihlášeného uživatele

Z02 začínáme účtovat (rozsah školení 1 den)

Na tomto školení Vás naučíme v systému TeamOnline účtovat.

Obsah školení:

  • typy dokladů
  • účetní vzory
  • párování
  • následníci a předchůdci dokladů
  • práce s doklady faktura, pokladna, bankovní výpis, interní doklad
  • účetní výstupy
  • výstupy pro státní správu
  • saldo
  • pořízení karty majetku a generování odpisů

Z03 skladové hospodářství (rozsah školení 1 den)

Školení určené pro pracovníky skladu.

Obsah školení:

  • Katalog produktů a služeb
  • Výrobní čísla
  • Oddělení zboží a služeb (jako v e-shopu)
  • Oceňování zásob metodou FIFO, vážený průměr
  • Hlídání minimálního množství na skladě
  • Čárové kódy
  • Inventury
  • Složené karty
  • Balení
  • Lokace zboží a majetku

Z04 pokročilá cenotvorba (rozsah školení 3 hodiny)

Pro prodejce je určeno školení kde se seznámí s možnostmi cenotvorby v TeamOnline.

Obsah školení:

  • tvorba cenových listů
  • sezónní ceníky
  • přepočty ceníků a jejich platnosti
  • skupiny zboží
  • skupiny firem

Ekonomický systém TeamOnline

Jak je řešeno EET v ekonomickém systému TeamOnline. 


L2017 - EET v TeamOnline

Jak na EET v ekonomickém systému TeamOnline

Na školení získáte informace o úspěšném nastavení vašeho účetního programu pro splnění nové povinnosti pro podnikatele.


Termíny aktuálně vypsaných školení

V případě zájmu o individuální školení nás neváhejte kontaktovat

Vývoj software na zakázku

  • Máte specifický obor podnikání a nevyhovují Vám již hotová řešení ?
  • Narážíte u svého produktu na technologická omezení?
  • Vytvoříme vám databázovou aplikaci přístupnou i z webowého prohlížeče.

Specializace

Specializujeme se na vývoj podnikových informačních systémů zaměřených na týmovou spolupráci a sdílení informací mezi vzdálenými pobočkami firmy.


Služby TeamOnline

Technologie

Java

Při vývoji je využívána námi vyvinutá vývojová platforma vybudovaná nad platformou Java™, JEE™, umožňující rychlou tvorbu lehkých databázových aplikací provozovaných v prostředí webových prohlížečů. Zajímavé prvky, které je možné využít také pro vaši aplikaci jsou nejlépe vidět na příkladu aplikace CRM.

Databázový engine

Naše řešení jsou provozována nad SQL serverem a architekturou klient - server, která zaručuje vysokou bezpečnost, stabilitu a odpovídající výkon.

Zaslat poptávku

Chcete se dozvědět více? Stačí nezávazně vyplnit následující formulář a budete kontaktováni naším specialistou.

Realizované projekty

Fortuna sázková kancelář, a.s.

fortuna

Sázková kancelář Fortuna vytvořila základ pro kursové sázení v celé střední Evropě a patří k největším sázkovým kancelářím v regionu. Na českém trhu funguje již od roku 1990. Fortuna poskytuje jen v ČR denně služby desítkám tisíc klientů, a to jak online, tak i na více než 600 pobočkách. Stávajícím vlastníkem společnosti je investiční skupina Penta, která známou značku dále rozvíjí. Nyní působí Fortuna na 4 evropských trzích. Na sklonku roku 2006 přijala název Fortuna slovenská sesterská firma Terno, v dalších letech Fortuna rozšířila svou působnost také do Polska a Chorvatska.

Produkt
Pobočkový informační systém - PIS
Správa a evidence majetku - EM

Mascom, s.r.o.

Mascom

Výrobce a dovozce zařízení pro příjem digitální televize, satelitů, DVB-T set top boxů, televizorů a příslušenství značek Mascom, Finlux, Salora, ProfiGold a Bandridge.

Produkt
Systém pro evidenci servisních zakázek - TeamOnline CSS
Internetový registrační systém

SOME Jindřichův Hradec s.r.o.

Some

Prodej a servis zemědělské, lesnické a komunální techniky.

Společnost SOME Jindřichův Hradec s.r.o. byla založena 1.2.1995 a svoji činnost zahájila prakticky od nuly bez podpory zahraničního kapitálu. Během svého vývoje si vytvořila vlastní silné zázemí, vybudovala firemní areál v Jindřichově Hradci a svými aktivitami obchodně pokryla celou Českou republiku. V r.2000 naše společnost založila dceřinou firmu ve Slovenské republice se sídlem v Holíči, v r.2003 pak dceřiné společnosti SOME Sever a SOME Jižní Morava.

Produkt:
Objednávkový systém - B2B
Internetový registrační systém

STS Prachatice a.s.

STS

Firma STS Prachatice a. s. je strojírenskou a obchodní firmou s historií vzniku v 50 letech minulého století. Současnou podobu má od 1.1.1994. Firma vyrábí lesnické a zemědělské stroje a zabývá se speciální zakázkovou strojírenskou výrobou. Významné postavení získala v obchodní činnosti s lesnickými a zemědělskými stroji. S výrobním vybavením je schopna vyrábět cenově výhodné strojírenské díly dle přání zákazníků v odpovídající kvalitě. Velká část produkce je orientována do zemí eurozóny. Od roku 2004 je firma držitelem certifikátu ISO 9001.

Produkt
Objednávkový systém - Webshop

TeamOnline + BIG BLUE ONE = privátní cloud

Team Online + Big blue one Privátní (soukromý) cloud je provozován pouze pro organizaci a to buď organizací samotnou, nebo třetí stranou. Díky tomu přináší vyšší izolovanost od okolního světa. (wikipedia)

Argumenty pro provoz privátního cloudu

bezpečnostní - bezpečný provoz

  • data uložena u profesionálů na vysoce zabezpečených serverech v moderním datovém centru
  • bezpečnostní prvky, které si jednotlivá firma obvykle nedokáže vlastními silami zajistit (vysoká úroveň fyzické i IP bezpečnosti pro zamezení zneužití a ztráty dat)
  • nepřetržitý profesionální 24/7/365 dohled a víceúrovňová podpora, každodenní zálohování
  • smluvní garantovaná dostupnost serveru SLA 100 % 
  • kontrola přístupu zaměstnanců – výrazná eliminace bezpečnostních rizik vycházejících z řad vlastních zaměstnanců
  • nejvyšší úroveň kvality řešení – HP CloudSystem Matrix, virtualizační platforma VMware 

Ekonomické - efektivní a ekonomické řešení IT

  • nulové investiční náklady do vlastní infrastruktury, nulové vícenáklady na provoz (zálohované napájení, chlazení, fyzické zabezpečení, zaměstnávání IT specialisty pro správu serveru) 
  • efektivní využívání výkonu (eliminace naddimenzovaného výkonu serverů - platíte pouze výkon, který skutečně využíváte)
  • predikovatelnost nákladů na IT (žádné investiční, pouze provozní náklady), úspora času pro vaše IT specialisty

Ostatní - pohodlné používání

  • rychlost zavedení systému ve standardní konfiguraci 
  • flexibilní přizpůsobení potřebám uživatelů v čase (neomezená škálovatelnost řešení – flexibilní růst společně s firmou, optimalizace výkonu a nákladů na IT dle sezónních potřeb)
  • přístup odkudkoliv a kdykoliv – nezávislost na platformě, přístup prostřednictvím webového rozhraní z chytrých telefonů, tabletů, tenkých klientů 
  • moderní řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy - cloud jako hlavní vývojový trend posledních let v oblasti serverové infrastruktury

BIG BLUE ONE – cloudové řešení společností Casablanca INT, Hewlett Packard, VMware a AMD. Kontaktujte nás, jsme připraveni Vám poskytnout veškeré potřebné informace pro Vaše správné rozhodnutí.

Big Blue One

Pro hosting našich řešení využíváme produkt Big Blue One společnosti Casablanca, který garantuje vysokou spolehlivost.

Služba Service Level Agreement (dále SLA) určuje individuální nastavení úrovně služeb poskytovaných Poskytovatelem Uživateli na základě Smlouvy. Služba SLA je poskytnuta k službám elektronických komunikací poskytovaných Poskytovatelem.

Big Blue One

Definice

Sledované období z hlediska SLA – dodržení úrovně služeb se sleduje vždy v průběhu jednoho kalendářního měsíce (resp. jeho odpovídající část v případě že služba byla v daném měsíci zprovozněna, ukončena či přerušena).

Porucha služby – stav, kdy je služba nedostupná nebo prokazatelně nesprávně funguje. Prokázání částečné nefukčnosti je na straně Uživatele.

Částečná nefukčnost – částečnou nefunkčností se rozumí stav, kdy je v poruše pouze část služby, se kterou lze službu využívat s omezením.

Události vyšší moci – do výše uvedené Poruchy služby nejsou započítávány poruchy způsobené vyšší mocí, tj. živelnou pohromou (záplavy, požár, zemětřesení, plošné výpadky rozvodu elektrické energie, apod.), válečným konfliktem, teroristickým útokem nebo jinými podobnými událostmi, jež nastaly nezávisle na vůli Poskytovatele.

Začátek poruchy – je čas jejího ohlášení oprávněným zástupcem Uživatele nebo čas zaznamenaný monitoringem Poskytovatele.

Ukončení poruchy – porucha je ukončena uvedením služby v poruše do minimálně stejného technického stavu, který je definován ve Smlouvě resp. TS dané služby.

Trvání poruchy – doba od Začátku poruchy po Ukončení poruchy. Přerušení poruchy – pokud je při servisním zásahu nutná součinnost Uživatele a ten ji neumožní, není doba, kdy nebyla tato součinnost poskytnuta započítávána do doby Trvání poruchy. O pozastavení bude Uživatel Poskytovatelem informován.

Plánované přerušení – je přerušení služby z důvodu plánovaných prací či údržby infrastruktury Poskytovatele, které je nejméně 5 dní předem oznámeno Uživateli prostřednictvím e-mailu. Provozovatel z důvodu minimalizace dopadů bude tyto činnosti plánovat pouze v nezbytné míře a pokud možno v nočních hodinách. Doba plánovaného přerušení se nezapočítává do součtu trvání poruch v daném měsíci.

Přerušení provozu v případě poruch velkého rozsahu - Poskytovatel může službu kdykoliv přerušit, vždy však Uživateli nahlásí rozsah a předpokládanou dobu přerušení služby. K přerušení služby z důvodu poruch velkého rozsahu dochází za účelem odvrácení škod většího rozsahu, zabránění ohrožení zdraví nebo života. Přerušení provozu se v tomto případě nepovažuje za poruchu a do výpočtu dostupnosti se nezapočítává.

Dostupnost služby – je poměr doby, kdy byla Uživateli služba dostupná bez poruch z důvodu na straně Poskytovatele v rámci celého sledovaného období. Vyjadřuje se v % takto:

Měsíční dostupnost (v %) = [(celková doba v měsíci v hod.) – (součet trvání poruch v daném měsíci)] x 100 (celková doba v měsíci v hod.)

Počet hodin v měsíci je stanoven na 720. Do doby poruchy se pro výpočet garantovaných parametrů nezapočítává doba, kdy byla opětovná funkčnost služby prověřována Uživatelem, a také kdy byl zahájen proces kontaktování Uživatele pro odsouhlasení ukončení poruchy.

Sledované parametry SLA

V rámci SLA jsou sledovány tyto parametry:
Parametr Měsíční dostupnost
Jednotka %
Způsob výpočtu/určení výpočtem - viz. definice výše "Dostupnost služby"
Služba HP Cloud systém Matrix
IP konektivita Casablanca
Garantovaná dostupnost služby v % 100,00
99,95
Chci to vidět naživo

Kontakt

Nad Cihelnou 1146/16a,
147 00, Praha 4

Tel: +420 270 005 676
Email: admin@teamonline.cz

Sledujte nás

Podporu pro zákazníky WinStrom naleznete na této stránce.