Řešené oblasti systému TeamOnline

Obchodní partneři

Správa kontaktů je páteří CRM v systému TeamOnline. Umožňuje snadné sdílení dat v rámci podniku, poskytuje komplexní a podrobnou správu partnerů a potencionálních klientů, sledování komunikace a příležitostí, podrobných kontaktních informací a souvisejících dokumentů. U každého kontaktu je zobrazena souhrnná vizitka, která umožňuje rychlou a snadnou recenzi základních faktů o klientovi.

Přehled funkcí
  • Firmy, osoby, provozovny, kontakty
  • Obchodní případy, zakázky
  • Platební podmínky, limity, slevy
  • Kontrola platební morálky
  • Ověřování spolehlivosti plátců DPH a účtů
  • Načtení informací o subjektu z ARES, VIES, ORSR,
  • Ověřování dle CreditCheck
  • Logobanka
  • Rychlá vizitka firmy (celkem fakturováno, dluží, po splatnosti, objednáno, ...)
  • Zařízení firem (např. karta servisovaného stroje)
  • Ceníkové, účetní a branžové zatřídění firem
  • Aktivity (emaily, úkoly, schůzky, telefonáty)
  • Marketing (cílové skupiny, kampaně)
  • Smlouvy
  • Projekty

Katalog a zásoby

Zkopírovat existující ceník, upravit, uložit pod novým názvem a zadat jeho platnost. Tento proces jsme maximálně zjednodušili. Ceníky lze tvořit jak pro skupiny odběratelů (Koncový odběratel, DealerABC, VIP), nebo se sezónní platností (Vánoce, léto, akce). K produktům lze dohledat vhodné dodavatele dle poměru termín dodání/cena, evidovat balení, hmotnost, rozměr atd. Zboží lze jednoduše evidovat jako skladové zásoby se vším co k tomu patří (oceňování metodou fifo/vážený průměr, výrobní čísla, šarže, expirace a další). Ve spojení s modulem objednávky lze zboží rezervovat pro zákazníka nebo dokonce pro daný obchodní případ a stanovit do kdy má být zboží blokováno. K modulu Katalog-zásoby doporučujeme čtečky čárových kódů nebo RFID.

Přehled funkcí
  • Katalog produktů a služeb
  • Šarže a expirace
  • Výrobní čísla
  • Oddělení zboží a služeb (jako v e-shopu)
  • Účetní skupiny
  • Oceňování zásob metodou FIFO, vážený průměr
  • Traceabilita
  • Hlídání minimálního množství na skladě
  • Čárové kódy
  • Inventury
  • Složené karty
  • Balení
  • Podpora přepočtu měrných jednotek
  • Lokace zboží a majetku

Nákup a prodej

Systém pomáhá řídit celou obchodní proceduru od prvotní poptávky, přes varianty nabídek, generování dodavatelských poptávek až po finální fakturaci a vyskladnění. Spojení funkcí přednastaveného toku dokladů, mezních stavů a očekávaných následovníků činí ze systému TeamOnline silný obchodní nástroj. Pomocí grafických symbolů program názorně informuje obsluhu o dokladech vhodných k dalšímu zpracování (např. objednávky zajištěné zbožím). Praktická je možnost přiložení související dokumentace, e-mailů, aktivit a poznámek k libovolnému účetnímu dokladu.

Přehled funkcí
  • Poptávky, objednávky, zálohové listy
  • Vydané a přijaté faktury
  • Daňové doklady přijatých a poskytnutých záloh
  • Plánovaná fakturace
  • Akční a sezónní cenové listy
  • Přepočet cen dle změn kurzového lístku
  • Hlídání minimálních marží
  • Rezervace (na zakázku; s časovou platností)
  • Podpora obchodních scénářů
  • Workflow
  • Schvalovací procesy
  • Hromadné akce
  • Podpora EET
  • Nastavení "thank you" zpráv pro zákazníky po zakoupení produktu.

Ekonomika a finance

Komplexně řeší problematiku podvojného účetnictví. Chytré předvyplňování hodnot, chytrý párovací mechanizmus využitý nejenom u faktur, spolehlivé kontroly a automatizace běžných operací.

Přehled funkcí
  • Interní doklady
  • Pokladny
  • Banky
  • Elektronické bankovnictví (Multicash, ABO, Citidirect, SEPA)
  • Účetní skupiny subjektů a zboží
  • Účetní typy
  • Agendy, knihy, vzory dokladů
  • Střediska
  • Zakázky
  • Štítky
  • Podpora hospodářského období
  • Podpora cizích měn
  • Automatické účtování
  • Automatické párování
  • Automatický výpočet párovacího rozdílu dle povoleného rozdílu
  • Automatické kurzové rozdíly
  • Drobný majetek
  • Hmotný a nehmotný majetek
  • Odpisy rovnoměrné, zrychlené a kapacitní (časová linka)
  • Návrh a tvorba vzájemných zápočtů
  • Analýza salda dle variabilního symbolu, subjektu a částky
  • Pohledávky a závazky dle zpoždění
  • Inventarizace pohledávek a závazků
  • Tvorba upomínek

Servis - revize a údržba

Tento modul umožňuje vést u jednotlivých zákazníků karty zařízení (např. strojů) a jejich technických parametrů a plánovaných činností (pravidelná revize, údržba a pod.). Z těchto podkladů lze generovat měsíčních plány revizí a údržby dle technických oborů, sledovat a vyhodnocovat průběh plnění plánu a generovat podklady pro fakturaci. Ideální je propojení jednotlivých činností s modulem osobní kalendář technika.

Přehled funkcí
  • Správa záručního a pozáručního servisu
  • Evidence zařízení partnera
  • Atributy zařízení
  • Evidence a dohledání náhradních dílů dle typu, roku a výrobního čísla
  • Plánování údržby a revize

Výroba

Modul Výroba je navázán na obchodní agendy nákupu a prodeje. Překlopením přijaté objednávky do výrobní zakázky začíná vlastní proces výroby, přes analýzu zajištěného materiálu, vyskladněním do výroby, přijmutím výrobku a následně jeho fakturací.

Přehled funkcí
  • Strukturovaný kusovník
  • Možnost individuální změny struktury výrobku v zakázce (zákazník si například přeje změnit u jedné komponenty použitý materiál)
  • Technologické postupy
  • Plná provázanost se skladem
  • Kalkulace nákladových cen
  • Sledování zajištěného a nezajištěného materiálu
  • Interní a externí výrobní zakázky
  • Podpora čárových kódů pro záznam výkonů a pohybu materiálu

Manažerské výstupy - MIS

Tento modul slouží vrcholovému vedení firmy a každý řídící pracovník zde získá potřebné informace ke kvalitnímu rozhodování a to jak hotnotově, tak i graficky. Libovolná sestava může být snadno vytvořena pomocí nástroje uživatelská tvorba pohledů. Například pohledem na prodeje vzniklé z konkrétní marketingové kampaně snadno vyhodnotíte účinnost kampaně. Jednoduše porovnáte výkonnost jednotlivých obchodních zástupců, prodeje podle oblastí, druhu zboží, ročního období atd.

Výsledky lze automaticky zasílat emailem.

Přehled funkcí
  • ABC analýza nákupu a prodeje
  • Upozornění na změnu tendence nákupů zákazníka
  • Analýza zakázek a rozpouštění nákladů
  • TeamReporter (plánované zasílání výstupů e-mailem)
Chci to vidět naživo

Kontakt

Nad Cihelnou 1146/16a,
147 00, Praha 4

Tel: +420 270 005 676
Email: admin@teamonline.cz

Sledujte nás

Podporu pro zákazníky WinStrom naleznete na této stránce.